I am Samizdat....

t0gekisses:

frufrou:

thefrottagecottage:

captainpsparrow:

risaakutabi:

From Daily Lives of Highschool Boys

The Skirt Scene

Everyone in the world needs to watch this video

I will never be able to un-see this.

this scene is a work of art

hahahaha WHAT IS THIS

oMFG

ROTFLMAO, I swear I never did this…. LOL… Why can’t I stop laughing?

(via zexrom)

pineplapple:

pineplapple:

What is happening

help me


Help, my autocorrect has been taken over by Sara Lee… LOL!

pineplapple:

pineplapple:

What is happening

help me

Help, my autocorrect has been taken over by Sara Lee… LOL!

(via zexrom)

"If it makes you happy
It can’t be that bad
If it makes you happy
Then why the hell are you so sad"
Sheryl Crow - If it Makes You Happy
Sorenson files for bankruptcy →

Well shit. Thankfully there’s still Skype for person to person communication but I wonder what this means for interpreters?

man-time:

Ever wonder what makes a Working Man?

LOL, I think my Dad may have given this a try a couple of times…too bad no one ever told my brother he was just kidding.  (^_-)

man-time:

Ever wonder what makes a Working Man?

LOL, I think my Dad may have given this a try a couple of times…too bad no one ever told my brother he was just kidding. (^_-)

chlorodream:

lady-of-redemption:

He did it. He actually managed to describe how it feels to live with depression and suicidal tendencies.

this is really, really important

Holy shit, who is this guy and what’s he doing in my HEAD?

(Source: cantcontrolthegay, via mullato-mermaiid)

fuckyeahfanficflamingo:

[“IF YOU WANT ANOTHER CHAPTER, I NEED  X REVIEWS” (fanfic flamingo) IF YOU WANT  ANOTHER READER, CUT THAT SHIT OUT]

SO-fucking-THIS!

fuckyeahfanficflamingo:

[“IF YOU WANT ANOTHER CHAPTER, I NEED  X REVIEWS” (fanfic flamingo) IF YOU WANT  ANOTHER READER, CUT THAT SHIT OUT]

SO-fucking-THIS!

Nope: The Anime →

I’d watch the crap out of this series! ^_^

Not even 3 months →

justanotherdeafcrohnie:

It’s hasn’t even been 3 months yet but it feels like a life time. The last time I actually physically saw my mom was Thanksgiving 2012. I remember the last time I hugged her It was November 27 2012 because it was kinda half-ass because I didn’t want to cry. I knew if I started I wouldn’t be able…

I love that this is a thing!

(Source: buttsandcuteness, via mullato-mermaiid)